طرح توجیهی عمليات تهيه روغن خام روغن نباتی

خلاصه اجرایی(مدیریتی): تأسیس یك واحد تولید روغن خام از دانه های روغنی مثال تخم پنبه، سویا، آفتابگردان، كلزا و ذرت برای احداث و ایجاد یك واحد تولید روغن خام نیاز به تأسیسات و ماشین آلات خاص این ماده غذایی می باشد و مراحل ایجاد و تأسیس یك واحد تولید روطرح توجیهی عمليات تهيه روغن خام روغن نباتی|39008832|superior-brain|تولید روغن خام ,روغن نباتی ,طرح توجیهی ,دانلود طرح توجیهی ,طرح توجیهی روغن خام نباتی ,تولید روغن نباتی ,روغن خام ,روغن نباتی ,طرح توجیهی روغن خام ,روغن نباتی ,پروژه کارآفرینی ,طرح کارآفرینی روغن خام خوراکی ,طرح کارآفرینی روغن خام خوراکی
با ما همراه باشید با موضوع طرح توجیهی عمليات تهيه روغن خام روغن نباتی

خلاصه اجرایی(مدیریتی):
تأسیس یك واحد تولید روغن خام از دانه های روغنی مثال تخم پنبه، سویا، آفتابگردان، كلزا و ذرت برای احداث و ایجاد یك واحد تولید روغن خام نیاز به تأسیسات و ماشین آلات خاص این ماده غذایی می باشد و مراحل ایجاد و تأسیس یك واحد تولید روغن خام بشرح زیر می باشد:

1- برای شروع و رسمیت واحد بایستی ابتدا یك واحد و یا شركت را به ثبت شركتها معرفی و آن را به ثبت رساند.
2- سرمایه اولیه مورد نیاز جهت راه اندازی یك واحد تولیدی در حدود پنج میلیارد ریال (000/000/000/5ریال)
1/2- خرید زمین مورد نیاز
2/2- احداث تأسیسات از قبیل سالن تولید، انبارها و تأمین برق مورد نیاز
3/2- احداث و ایجاد تأسیسات جانبی از قبیل ساختمان اداری، باسكول، مخازن ذخیره و نگهداری روغن خام
4/2- سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه
5/2- امكانات و نیروهای لازم جهت ایجاد فرآیند تولید محصول و بازاریابی فروش و عرضه محصول

بیان آرمان های كسب و كار:
این شركت به تولید ساخت روغن های مایع و جامد در اندازه های مختلف می پردازد و كاركنان باید با نحوه تولید روغن و استفاده از دستگاه های آنجا آشنایی داشته باشند و به نحو احسنت و بر مبنای تقاضا روغن ها را وارد بازار كرده و مورد

بیان ماموریت كسب و كار:

در اول كار باید اقدام به گرفتن اخذ مجوز نمود و سپس به خرید زمین و دستگاه ها و ماشینهای مورد نظر پرداخت و شركت را، راه اندازی نمود.
فرصت های قابل ملاحظه
تهدیدات قابل ملاحظه
نقاط قوت اساسی
نقاط ضعف اساسی
تحلیل صنعت
معرفی محصول یا خدمت
همراه با كیفیت بالا
مدل كسب و كار
استراتژی بازاریابی
1- استراتژی محصول
2- استراتژی قیمت
3- استراتژی مكان
4- استراتژی توزیع
5- استراتژی جذب مشتری