دانلود مقاله isi با موضوع فروش مواد غذایی محلی و نقطه فروش بتونه کاری

در قالب pdf و در 22 اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل: فهرست مطالب: چکیده مقدمه مروری بر تحقیقات قبلی روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها نتیجه گیری منابع Abstract Introduction Literature review Method Results References موضوع انگلیسی:Local food sales and poiدانلود مقاله isi با موضوع فروش مواد غذایی محلی و نقطه فروش بتونه کاری|32051063|superior-brain|روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
با ما همراه باشید با موضوع دانلود مقاله isi با موضوع فروش مواد غذایی محلی و نقطه فروش بتونه کاری



در قالب pdf و در 22 اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:





فهرست مطالب:



چکیده



مقدمه



مروری بر تحقیقات قبلی



روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها



نتیجه گیری



منابع



Abstract



Introduction



Literature review



Method



Results



References





موضوع انگلیسی:Local food sales and point of sale

priming

چکیده:خلاصه

هدف - شکاف قصد-رفتار اغلب برای مصرف مسئولانه اجتماعی رخ می دهد، در حالی که با وجود

نگرش مثبت مصرف کننده، فروش همچنان ناامید کننده است. هدف این مقاله آزمایش توانایی پرایمینگ در فروشگاه است

افزایش فروش غذاهای محلی در مقابل وارداتی و معادل ارزان تر.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - آزمایش‌های آزمایشگاهی و میدانی در سه کشور (کرواسی،

اسلوونی و صربستان) که با یک خرده‌فروش بین‌المللی مواد غذایی کار می‌کنند، توانایی نوشتاری و تصویری را ارزیابی می‌کنند.

مواد نقطه فروش (PoS) برای افزایش خرید غذاهای محلی. داده های فروش میدانی، برای خرید

سیب‌ها و گیلاس‌های محلی و معادل‌های وارداتی آن‌ها با تجزیه و تحلیل کارت وفاداری تکمیل می‌شوند.

معاملات

یافته‌ها - داده‌های میدانی نشان می‌دهد که هم مواد PoS تصویری و هم متنی، به طور قابل‌توجهی باعث افزایش می‌شوند

احتمال خرید غذاهای محلی، در مقابل معادل های ارزان تر وارداتی. مواد PoS تصویری ظاهر می شوند

موثرتر از معادل های متنی داده های مطالعه آزمایشگاهی نشان می دهد که مواد PoS افزایش می یابد

برجستگی مکانیسم‌های سازگار با هدف در تصمیم‌گیری در هزینه مکانیسم‌هایی برای دستیابی به عدم آغاز کار

اهداف

محدودیت ها/پیامدهای تحقیق - آزمایش میدانی تنها دو هفته به طول انجامید و بر روی آن متمرکز شد

محصولات فصلی

مفاهیم عملی - مواد PoS مداخله ای کم هزینه برای اصلاح رفتار مصرف کننده ارائه می دهند

مغازه ها.

اصالت/ارزش - این مقاله نظریه ای را در مورد نحوه عملکرد پرایمینگ و کاربرد آن در الف ایجاد می کند

تنظیمات سوپرمارکت این موضوع در زمینه غذاهای محلی بررسی و تایید شده است. مطالعه ارائه می دهد