تحقیق در مورد ميزان همبستگي بين اختلافات خانوادگي و افت تحصيلي فرزندان 22ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 30 صفحه قسمتی از متن .doc : بسم الله الرحمن الرحيم دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج موضوع : بررسي ميزان همبستگي بين اختلافات خانوادگي و افت تحصيلتحقیق در مورد ميزان همبستگي بين اختلافات خانوادگي و افت تحصيلي فرزندان 22ص |1638180|superior-brain|تحقیق در مورد میزان همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی فرزندان 22ص ,میزان همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی فرزندان 22ص,دان
با ما همراه باشید با موضوع تحقیق در مورد ميزان همبستگي بين اختلافات خانوادگي و افت تحصيلي فرزندان 22ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 30 صفحه

قسمتی از متن .doc :

بسم الله الرحمن الرحيم

دانشگاه آزاد اسلامي

واحد كرج

موضوع :

بررسي ميزان همبستگي بين اختلافات خانوادگي و افت تحصيلي فرزندان دختر و پسر سنين 15 ـ12 سالگي در مقطع راهنمايي تحصيلي

مدرسه راهنايي تحصيلي و مجتمع بعثت كمال آباد كرج

استاد راهنما :

آقاي شاكري

تهيه و تدوين :

ميثم صميمي

بنام خداوند جان آفرين حكيم سخن در زبان آفرين

به اطلاع مي رسانم كه قصد داشتم تحقيقي در خصوص برنامه هاي خبري صدا و سيما انجام دهم قدم برداشتم لنگان لنگان چند قدمي پيش رفتم ولي مشكلات خاصي ايجاد شد كه از ادامة راه جلوگيري مي كرد دوست عزيزم آقاي محمد رضايي ما را به سمت راهي ديگر هدايت نمود كه چند قدمي كوتاهتر از راه قبل بود حاصل اين حركت چنين تحقيقي است كه اميد وارم مورد قبول واقع شود هر چند مي دانم كه داراي نقصان است ولي از چشم كور اشكي بيرون آيد جاي خوشحالي و تشويق است .

با تشكر

«فهرست مطالب»

مقدمه

پيشينه هاي تحقيق

خلاصه تحقيق

« فصل اول»

بيان مسئله

هدف از تحقيق

فرضيه هاي تحقيق

«فصل دوم »

جامعة آماري

نمونه آماري

ابزار و وسائل تحقيق

«فصل سوم »

روش تجزيه و تحليل داده هاي آماري

«فصل چهارم »

بحث و نتيجه گيري

محدوديت و مشكلات اجرايي تحقيق

نمونه پرسشنامه

مقدمه :

در گذشته طرز فكري ازسوي برخي از دانشمندان و محققين عرضه شده بود كه براساس آن قائل بودند بعضي از افراد ذاتاً جاني و منحرف بدنيا مي آيند در رأس اين گروه « لوبروز» قرار داشت كه پزشكي عالي مقام و محققي پرتلاش بود او در كتاب اساس جنايتكار به صراحت اعتراف كرده است كه سرشت و خميرة بعضي از انسانها جنايت نهفته است و چنين انساني پس از ولادت و رشد دروضع وموقعيتي قرار مي گيرد كه نمي تواند جنايت نكند تحقيات دانشمندان ديگر خلاف آنرا ثابت كرده است ولي اين نكته مورد تأييد همگان قرار گرفته است كه برخي از كودكان فاسد و شرور و جاني بار مي آيند بدان خاطر كه در محيطي ناسالم رشد و پرورش يافته اند و در اين امر خانواده بيش ازديگر مراكز اجتماعي در كودك نقش دارد . زيرا كودك در خانواده شاهد زشتي ها ، زيبايي ها ، محبت ها و خشونتها ، درگيريها و حتي مرگ و ميرها ، خوردن و خفتن ، غم و شادي و تحت تأثير القائات و تذكرات و امر و نهي والدين وديگر اعضاي خانواده است . اين ملاحظات و مسموعات فكر و روان او را تشكيل ميدهد انگيزه هايي سازنده و يا ويرانگر در او پديد مي آورد و او را به رفتارهايي خاص ويژه واميدارد خانواده آموزشگاه رفتار و كردار است پدر و مادر و بزرگترهاي خانواده نخستين الگوهاي رفتاري وملاك اوليه و اعتباري كودكان ونوجوانان هستند وهر گونه ابراز تمايل والدين مطالعه وكسب دانش و ياپرداختن به هنر و ورزش چه بسا ذوق فكري كودكان و نوجوانان را بيدار و شكوفا و بارور سازد . همانطور كه هر گونه نكوهش و يا بي ميلي پدران و مادران مي تواند عامل كندي ايستي و يا پس رفتگي آنان را در زمينه هاي سرشتي فراهم آورد .

هر چند خانواده نوجوانانشان را بهتر درك كنند و با آنان دوستي نمايند آرامش و اعتماد